Hej hopp...

Då var det måndag igen.. å åter på månbas alfa å vakta.. =)

Solen strålar på som bara den och man kan få riktiga förhoppningar om sommar.. =)

var ut å prompa med trasslis i morse så himla skönt.. dock är det inte så kul å ha en vit hund just nu... men det torkar ju mer ute för varje dag..

Hann förbi gullet på lite kaffe oxå på morgonen.. blev lite nattsudd igår.. fastnade att lyssna på min nya bok.. ( så himla praktiskt med ljudöcker.. att jag inte fattat det tidigare.) 

Är inne på bok 2 i twilight serien.. å visst filmen var bra men böckerna är tusen gånger bättre..

gårdagen var nog den slöaste på länge.. det enda vettiga jag gjorde var väl att gå ut med hunden.. satt annars bara hemma  tog det lugnt..

Vi var ut till stugan en sväng.. men vägen är inte bar ännu.. får gott vänta ett tag till innan jag kan fara dit och låtsas ha gröna fingrar.. =)

Köpte ju en massa frön här tidigare som jag tänkte plantera och hålla tummarna på att det växer upp en blomma lr 2.. =)

Denna helg har gett mig en hel del funderingar.. positiva i största del.. men ibland känner jag mig som huvudpersonen i outsiders.. d bara är så..

vet inte riktigt varför, men jag ser inte det roliga i vissa saker, kanske jag är tråkig lr så är det väl min humor som är fel..

men men man ska inte analysera för mycke.. jag är jag  och kan inte göra så mycke åt det.. =)
bara att gilla läget... =)
 

Nej nu ska jag ta å göra lite nytta..

blessed be


Anonym » 2009-05-04 | 13:52:59

Du är du ja. Och det ska du alltid vara stolt över. Finns bara en som du.



(Vi känner inte varandra.)

men ett gott ord är aldrig fel även från en "okänding"

Tigger » 2009-05-05 | 12:56:18
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Du är ju wünderbar precis som du är darling =)Glad över att få studsa ihop med dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!