Go´ natt...

Hoja snacka om att jag varit en trött tjej dom senaste dagarna.. bara typ jobbat och sovit..

Fast med tanke på att mellan mån-tis var sömnen 4 timmar och mellan tis-ons så sov jag hela 3 timmar... så dom senaste nätterna har jag sovit mellan 10-12 timmar.. behövde nog det...

Är åter tillbaka på alfa.. känns som jag penlat mellan detta ställe och sängen.. men det blir roligt sen när lönen kommer.. hi hi...

har lite å stå i idag.. har nu beställt lite grejer... hi hi.. bara å vänta tills dom kommer..

Har även börjat jakten på en mc till mig själv.. fast jag vill ju ha en liten som passar mig och min enorma storlek.. besällt lämpen har jag oxå gjort.. nu ska jag bara ner i källaren och gräva fram böckerna.. sen vänta på koderna så jag kan boka provet.. nu fan ska det gå undan.. å så måste jag ta en tripp ner till ume å fixa ögonen oxå.... måste bara få med mig någon ner.. men tigger har ju anmält sig som färdkamrat.. gulle hon.. hon är superwomen utan problem... hon studtsade för en stund sen ut från alfa.. glad i hågen, förstår inte riktigt hur.. hon hade ju endast jobbat 25,5 timmar i sträck... jag är imponerad.. =)

Nästa helg blir det stugmys med virro och dogsen..å säkert fler om det vill komma.. då ska vi elda badtunna, grilla gott, dricka alkoholhaltiga drycker.. å lamla i gläset.. =)  Sen ser vi om det blir firar öl lr gravöl ..beroende på hur snipe gör på mh:t....

Lilla trassla börjar sakta men säkert sluta uppföra sig som den största slinkan norr om kairo.. =)

skönt.. men lillhunden har inte riktigt fattat att hon är tjej för hon envisas med att lyfta på benet när hon ska utföra sina behov... gullhund där.. =)

Helgen kommer ju då igen att bestå av jobb.. sen på lördag åker vi nog troligast ut till trullis stuga och umgås lite... =)

nej ska gör lite nytta här..

på återseende.. lr nåt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!