Go´ morgon världen....

jaha då var man tillbaka i normala tider.. vaknade kl 03:50 och då orkade jag inte försöka sova mer...

Har varit hemskt varmt i natt, började där ett tag tro att jag gått i sömnen hem till R & P för ungefär som deras tropiska väder kändes det som..

Så har väl sovit ca 4 timmar men är ändå äkligt pigg.. får väl bakslag på det senare idag..

Hann med lite igår efter jobbet.. slängde i mig mat som en svältande lejon på savannen.. glömt å äta igen ..

Sen så fluffa jag över till gullet å tog en kvällskaffe och rundade av med en kopp the med smak av tahiti.. den var väldigt gott.. Igår hade vi inte vm i gäspning utan båda var otroligt pigga.. =)

Fluffa sen hem och surra med sambo.. vi gjorde om planerna helt igår och bestämde oss att nya planen var så mycke bättre. 

Sen så kröp jag i säng men då var ju pretty woman på tv och även om jag sett den miljoner gånger och kan texten utantill så var jag ju tvungen å kolla slutet på den.. min kropp ville inte somna...

Vred och vände å har väl halv somna ett tag iaf...

Sitter nu på månbas beta.. å konstaterar att denna dag kommer nog bli fin.. gassande sol redan nu och molnen på himlen verkar försvinna bort.. =)

Ska försöka hitta ett nagel lack åt bonusdottern Milo... inte det lättaste med tanke påhennes färgval.. men gumman blir ju stor och ska på grundalbal... =)  Å självklart så måste hon vara snyggast i kommunen.... men med tanke på vem som stylar henne så är det inga problem..


Om ca 1 timme och 34 min så ska jag ringa å kolla att karamellen inte kör flex på morgontimmarna.. Få se om hon morrar lr inte.. fast om jag inte frågar vart senapen är så har hon lovat att vara snäll...   =)

Läste mail från kära vännen igår och vissa saker verkar ha löst sig.. fast hon är fortfarande lessen och det kan jag förstå...  Den elaka  människan jag skev om i tidigare inlägg hör till mitt liv i v-ås ( hmm ... låter som jag lever dubbel liv men från min tid som v-ås bo så att säga ) och hon har sårat en av mina bästa vänner på värsta möjliga sätt och d är riktigt skrämmande hur hon uppför sig..  Men hon får nog vackert be om ursäkt..det finns gränser över hur man får uppföra sig..


Nå nog om det.. blir bara upprörd och förbannad..   Bättre vara lugn och glad...

Nej.. ska ta å dona på lite...

återkommer ......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!