gått trist väder..

Inge kul idag.. d var lite solsken på morgonen ( läs ca04:30) sen så försvann solen i en hop av moln som fortfarande inte har velat försvinna.. morr.. ja ja d snöar ju inte iaf.. ännu!!!


Gårdagen gick fort som bara den.. fluffa iväg med virro på höhämtning.. å jag lyckades backa utan problem med släpvagnen... så stolt över mig själv...

Resan var ju en komedi i sig själv.. båda två med lätt sömnbrist.. så vi skratta åt allt.. fast när man har kul går tiden fortare.. å der gick riktigt fort faktiskt..
duktig var vi oxå eftersom vi lastat av och på ca 500 kg hö.. så nu har man styrketräna för i år =)

Sen var det bara hem å dö i soffan å titta på ncis och mentalist med ett öga.. det andra somna på en gång..

Idag blir det fika date med lilleskutt.. kul ett tag sen vi tog en fika. =)

Annars har jag inte tänkt göra många knop idag.. måste nog gå förbi L & B det är ett tag sen jag såg dom =)

Å kanske jag våldgästar gullet ikväll när hon slutat.. kaffe hos henne är godare än hemma =)
Måste köpa en såndär kaffemojong som hon har.. =)
Fast tror mycke hänger på att kaffe ska njutas i sällskap..  precis som det är godare att röka i sällskap=)

Nja nu börjar hjärncellerna sakta ta slut.. måste spara dom sista jag har kvar så jag överlever dagen..



Tudelu!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!