Fräs......

jaha.. nu är sista boken slut.. så trist.. helt underbar saga.. =)
Så bra att jag hade kunnat tänka mig att lyssna om hela igen.. Blev tok kär i desa böcker.. precis som i robert jordans wheel of time...

Kan ju lägga till listan av surande att även säsongsavslutningen av smallville sög.... var ska det alltid dö folk i säsongsavslutningar???
tror det är det är den röda tråden i alla serier i usa just nu.. haha haha... vi dödar lite karaktärer.. för att sen kanske återuppliva dom ... lr så inte.. beror ju på vilken serie man kolla.. fantasyserier är ju lättare att hoppa hit och dit med.. =)


ca 2 timmar kvar tills jag får bege mig hemmåt.. så skönt..

målade om mina naglar igår eftersom jag är så smart och doppar fingrarna i rengöringsmedel som tar bort nagellack.. suck... blev lila tema denna gång..  Måste ju köra lite på ljusa färger nu när man ska låtsas att det är sommar.. =)

Såja då ick vi lite hjärnsläpp... lr hela hjärnan släppte kontakten totalt... pratade med lilleskutt för en stund sedan.. hon hade bara mat i skallen .. skulle försöka klämma in en date med henne i veckan beroende på hur hon nu jobbar.. =)


Snokat efter lite symboler av olika slag oxå.. lovade att göra det åt en viss tjej.. hittade ju en hel del.. fast det är u som kul när man har förklaringen till det oxå... lite trist om man skulle gå omkring med nåt som är förolämpande lr idioti =)


Nej nu vet jag inge mer för denna gång..

Jo ska maila iväg papprena till min lilla operation.. hoppas hoppas..

tjingtjong...
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer » 2009-05-24 | 17:13:52
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se

Ni som vill Förboka får gärna maila in förbeställning till [email protected] och betala redan nu men vara beredda på 3 veckors leveranstid men riskerar inte att det säljer slut. Maila namn adress och motiv, antingen perfect eller today samt önskad storlek. Jag kommer trycka upp både vita och svarta av båda motiven.

Vill ni förboka fler än ett linne bjuder jag på frakten!

Avanna » 2009-05-24 | 17:14:03
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se

Ni som vill Förboka får gärna maila in förbeställning till [email protected] och betala redan nu men vara beredda på 3 veckors leveranstid men riskerar inte att det säljer slut. Maila namn adress och motiv, antingen perfect eller today samt önskad storlek. Jag kommer trycka upp både vita och svarta av båda motiven.

Vill ni förboka fler än ett linne bjuder jag på frakten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!