Ensamma hemma...

Jepp.. jag å trasslisen är ensamma hemma hela helgen.. ällsklingen har dragit på kurs.. =)

Å som vanligt när han drar så börjar det springas i denna lägenhet.. jag är så less... igår när jag å virro satt ivardagsrummet så hörde vi båda hur ytterdörren öppnas och stängs.. ingen där.. sen i natt vakna jag av att dörren igen öppnades och stängdes.. vilket är helt omöjligt.. jag hade låst den och älsklingen har den andra nycklen...creeepy säger jag bara..å när man ser att trasslisen oxå reagerar då är man fan inte så tuff... nå lyckades ju somna om iaf.. å idag när vi gick till pappsen å käka palt så slog jag av allt... när jag kommer hem sen efter ca 2 timmar så är tvn på... å jag vet att jag inte hade på den när jag for.. för jag hade lyssnat på musik.. men visst försök driva mig till vansinne... ni kommer inte att lyckas...


Mycke planer står för agendan i morgon.. vet inte riktigt vad jag ska göra.. njuta av solen.. det är då helt klart.. =)

Men det är kalas å allt möjligt och min vapendragare virro har dragit på sig en elak  förkylning.. så stugen är väl inte bästa alternativet... nå vi har ju tigger å hennes planer.. så allt blir nog bra till slut.. =)


nej ska ta och slöa lite framför tvn...


tudelu alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!