Äntligen pigg...

ja då var man faktisk pigg för en gångs skull... inte illa första gången den här veckan som jag inte vaknat och gäspat käken ur led.. =)

Dock har ju trötthet en baksida. man blir så himla osocial... men nu blir det ändring på d... har inte sett gulle på flera dagar.. lite abstines har jag.. men hon försvinner ju inte... =)

Sitter ute på månbasen igen... tigger har övergett mig och återkommer först imorgon.. typiskt omoget att bara fara å lämna mig så där.. men hon kommer ju tillbaka en massa erfarenheter rikare.. =)

har nedräkning.. 3 dagar kvar av jobb.. sen är jag lite långledig.. så himla skönt..  lite trist att jag blir gräsänka under helgen men det ska nog gå bra ändå...

Mina underbara böcker är snart slut och även om jag vill höra slutet så vill jag inte att böckerna ska ta slut.. vad ska jag då lyssna på???

måste försöka ta mig förbi mamsen och konfettie nån dag oxå.. har inte sett dom på toklänge.. =)


nej tror jag ska ringa å skrämma liv i lilleskutt... =) he he...


Ha d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!