tjoho...

Bättre rubrik än så kommer jag inte på...

Sitter ute på månbasen just nu och d är så lugnt.. inväntar kabommet för idag.. =)

Sen bär det av hemåt och bara slöa.. =)

hade fullt upp hela dagen igår.. fika på morgonen med gullet.. sen så var jag vovvevakt åt tigger... både trasslis och diezel var lagomt pigga  när det var dags för hämtning.. =) Men dom sov gott i natt. =)

Sen på kvällen så kom virro förbi och drack lite the och så målade vi hennes naglar.. =)


Vaknade lite senare än planerat i morse så jag missade nexfrulle.. får ta igen det nån annan morgon...

Blev mäkta imponerad av gina idag.. beställde kläder igår och idag ramla dom ner i brevlådan.. snabb service måste jag säga... =)

Har varit så snäll å överlämnat trasslisen i tiggers våld idag... hoppas hennes nerver håller.. =)
Två dårar kan bli lite påfrestande ibland.. men överlevde jag igår så fixar hon nog det idag.. =)


Vädret är då skit tråkigt.. solen tittade fram lite då och då under dan idag men nu är det grått och trist och regn... blä... man blir ju inte direkt pigg och glad av det.

Jobbar hela helgen.. sen blir det soft jobb... så himla skönt.. å sen blir jag ju ledig nästa helg.. kul kul och idag är det bara 1 månad och 1 dag kvar tills jag får göra klart min gaddning.. =)

å så kan jag samtidigt boka tid för nästa.. =)   har bara lite beslutsångest var på kroppen jag ska sätta den.. nå det löser sig nog.. =)

Letade fram min cykel i förrgår.. och som jag mindes så är det punka på fanstyget... måste köpa en ny slang till däcket.. sen så har jag hittat världens mest onödiga pryl som jag ska ha.. en cykelkorg som trasslis kan åka i om hon inte orkar springa.. =)   

Blir väl kanske en tripp till stugan i helgen få se vad sambo säger.. och hur orken finns.. men det är mycke å göra där och det så avslappnande att vara där ute.. å så kan man bada lite bastu oxå... himla skönt... 
Å grilla mums... jag är en sucker for food... så är det bara.. 

Min irritation jag bärt  ( jag är från v-ås) omkring på det tag börjar lägga sig lite lätt... skönt.. för man kan vara rätt giftig mot sin omgivning när man är mindre charmig... å då är det lätt att man gör illa folk å det vill jag inte.. inte medvetet iaf.. som min kära mamma brukar säga... planerad elakhet är ondska....... 

Hon är bra klok ibland....


nej nu ska jag fluffa vidare här på jobbet å se om jag kan räkna till fler löv nere på betha än tigger... annars räknar jag barr iställe... =)


Lots of love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!