tisdag..

morgonen började med att lilleskutt ringde å väckte mig...var bara att kliva upp å fixa frulle...=)

Sen var jag så snäll å ringde virro och tvinga till mig kaffe... =) he he.. får inte jag sova ska inte hon sova.. =)

Gick väl ner en så där femtielva koppar kaffe innan jag kände mig som människa... sen fluffa vi ut med dogsen.. =)

Efter det var det bara att gå hem och svira om till superwoman dräkten och fluffa iväg på jobbet.. åter ute på månbasen och vaktar.. =)

Imorgon är jag ledig och även på torsdag... skönt.. ska ta tag i hemmet och göra nåt vettigt.. =)

har date imorgon oxå med gullet, vi ska fixa grejs till balfröken... =)

hon kommer att bli så fin.. =)
Måste nog ta å putsa upp pärlan oxå så den är fin till balen..

Hade behövt fix fidde oxå.. hon är så himla skitig...
har ju städat inuti henne men inte utanpå... kom fram till att rensa när jag hade nog många petflaskor för att försörja ett u-land.. =)

men men slötarmen har vunnit hittills.. =)


nej ska fluffa vidare..
återkommer....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!