testing testing....

WEEIIIIIIIII


äntligen.... gu va skönt å kuna sitta i soffan och blogga... har äntligen fått min lilla bärbara dator.. =)

sitter nu å bloggar lite medans alla patchar till wow tas ner.. tar lite tid men det var ju ingen nyhet...


 har varit ledig idag så himla skönt.. diezel och tigger var förbi och hälsa på även ior kom på en kopp kaffe...

Diezel och trassla hade som vanligt kamp om alla ben och alla leksaker... så nu på kvällskvisten har fröken sovit som en klubbad säl.....

upptäckte en sak idag.... det finns ett stopp på trassla.... gamen har en mättnadskänsla.. =)  hon lämna korv i matskålen.. känns ju skönt och veta eftersom jag börjat misstänka att hunden kan äta ihjäl sig.. men nej då.. hon kan bli mätt...


imorgon blir det lite jobb undercover med fin... vi ska ut å smyga.. hi hi....


nej nu ska jag fortsätta leka med datorn  =)


tudelu
Tigger » 2009-06-18 | 05:35:53
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Alltid roligt med leksaker ;) Kanske skulle skaffa en sån där bärbar själv (men knappast troligt) så behöver du inte ha mig Traderandes hos er halva dagarna... ;)

Kram och ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!