socialt missanpassad....

ungefär så känner jag mig... dessa fm-veckor gör mig mindre social... är som mest trött på kvällarna.. =)

men men nästa vecka ledigt så då hinner jag ta igen det..

har en enorm lust å beställa lite mer glitterpennor till naglarna.. få se vad jag behöver för färger.. =)
har ju en tendens att snöa in på rosa och lila.. men jag gillar dom färgerna... å svart.. men det är trist nu till sommaren.. =)

Å nu kan man ju faktiskt tro att det är sommar.. solen skinner och det är varmt och skönt ute.. =)
och jag har en ilsken stor geting som sällskap utanför här på månbasen.. förhoppningsvis så inser han att vi inte kan vara vänner och flyger härifrån =)

Min kära förkylning försvinner mer och mer så skönt.. snart "fullt" frisk och energin på topp igen..

tyvärr har min älskling åkt på samma sak.. lr samma å samma hans är ju den manliga versionen och då även dödlig =)

Nä hjärnsläpp...
Catja » 2009-06-24 | 08:25:06
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Hohoo! Hörde av Ante att du hade Patient 6nånting boken! :) Tror du jag kan ränna över ikväll och stjäla den?? Kram kram (Skjut den där getingen med en stunngun!)

Tigger » 2009-06-24 | 13:06:59
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Åhå, den dödliga varianten har även drabbat Ior ;) Det är sååååå synd om dom, eller hur? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!