Patrioter....

Jepp det ska vi vara idag.. men eftersom sverige är ett så mesigt land så märker man knappt att det är våran nationaldag idag...

Det är ju som lite tabuoch fira det.. gud vi kan ju framstå som rasistiska.. trist med det är sanningen.. hade några bestämt sig för att fira som våra kära grannar normännen så hade dom nog åkt dit för hets mot folkgrupp...


det har ju gått så långt att barnen inte ens får sjunga nationalsången på skolavslutningarna.. för det kan vara kränkande mot invandrare... detta tycker jag är rent jävla hyckel.... för väljer dom att söka asyl här så får dom väl ta seden dit dom kommer.. flyttar man till ett land så vill man väl antagligen ha den nationaliteten... tycker jag iaf.. men kanske inte...

Nå några flaggor är ju upphissade iaf.. men det är nog allt.... fint väder är det oxå...NOT!!!....
Har väl haft iaf 2 hagelskurar sn kl 08 här ute på månbasen.. å så lite regn på det.. å så tittar solen fram lite då och då så variation är det gott om...

sambon har dragit på rymmen till haparanda idag.. =) han skulle bland annat kolla på ikea.. på utsidan alltså . han trodde inte han skulle orka gå in.. egentligen borde han det så han kan få lite ideér till vårat nya kök...

Å vad jag längtar tills vi får börja härja... men lär nog behöva lite inredningstips från karamellen.. hon kan göra hemtrevligt och ändå stilrent så att säga...

Nå det är ju ett tag kvar tills dess... =)  men kul å sitta å spåna lite.....  jag vet ju vilka färger jag vill ha iaf. det är ju alltid en början..


nej ska ta å fortsätta här på alfa...

lots of love


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!