på begäran från tigger...

Usch.. har typ varit jätte dålig på att blogga... men inte riktigt haft tid... när jag suttit framför datorn så har jag wowat mest...


Söndag i dag och faktiskt så mår jag toppen och är pigg som en lärka...

Det var personalfest igår och det var jätte skoj... stor eloge till trulle... han kunde verkligen kocka.. =)

Själv upptäckte jag mina talanger i poker.. är fan inte så blond som jag trodde.. finns några grå där uppe som fortfarande vill jobba... =) Efter mat å några poker rundor bar det av till ms meet.. regnade lite men det skiter väl en raggare i..


For hem innan det stängde för då hade älsklingen oxå åkt hem så jag åkte med virro och herr nilsson =)
Hämtade trasslis från dom och prompa hem .. somna så gott =)


fredagen gick i racerfart.. den sa som bara poff så var den borta.. =)

Blev som så lycklig när jag vaknade... sms från DHL.... Jippiii det är min dator.... 
men nej då... det var nagellack som jag beställt.. jippiii tänkte jag mina nya roliga glitterpennor.. men nej det var dom vanliga nagellacken.. såja... eft viss besvikelse så blev jag väl lite glad ändå... jobbade som bara den...

Körde lite extra undercover med tigger.. vilket höll på att spåra ordentligt... fatta supertjejerna med nerver...

IIIIIIIIIiii.. nu nu.. vad ska vi göra??? VI slänger ner dom i gyttjan å stampar på dom... efter som ingen villl hamna i gyttjan lr komma å va med oss så fortsatte planen vidare till att vi börjar slåss i gyttja.. fixar snabbt lite gyttjebrottning.. tar betalt som bara satan och tjänar grymma stålar.. men det var kallt så vi struntade i det.. utan lät bara fantasin flöda så att skrattet låt i halsgropen hela tiden.. framför allt när man har så där knäppa hjärnor från 70-talet som gära visar upp bilder så allt blir ännu mer fel... hi hi..


nej nu orkar jag inte skriva nå mer...

tudelu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!