less och sur osv...

Blä.. det suger att vara sjuk.. nu är jag less på detta... visst febern är inte så farlig idag ( efter en massa alvedon)
men ont i halsen, hosta frossa och svettningar... blä säger jag  bara...


men men efter regn kommer solsken så förhoppningsvis sticker dena förkylning iväg snart..

sitter ute på månbasen nu och håller koll på lugnet.. =)

En normal mäniska hade nog inte gått och jobbat i mitt tillstånd.. men va fan... det är ju söndag så då är allt himla lugnt..

Gårdagen gick i snigelfart.. gjorde inget vettigt alls.. fixade till alla addons på wow och sen på kvällen så for älsklingen iväg och hyrde film men tillhörande gott.. ( morötter och dip, min favvo) så det var mys framför tvn som gällde.. =)


mycket trevligt..

sitter nu och har nedräkning tills jag får gå på minisemester.. ca 1 vecka ledigt från fredag.. så himla skönt.. ska bara slöa och lata mig.. =)

sen blir det full rulle fram till augusti då blir det längre semester.. å har vädret sugit fram tills dess så åker jag utomlands lr nåt.. =)


nej ska ta å försöka få i mig lite java...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!