Ledig...

Jepp.. är helt ledig idag.. så skönt... hunnit med lite morgonkaffe hos gullet... å trasslis har träffat teddybjörnen.. hon låtsades vara en suris men blev snabbt satt på plats.. =)


Nu ska jag ta tag i städandet av detta hem.. har igonrerat det ett tag men nu tar vi i med friska tag...

Satt på ikeas hemsida och blängde... jag vill ha mitt svarta kök nu!!!!!!!!!

Men får så snällt vänta ett tag till.... nå den som väntar på nåt gott...

känner mig nästan som ett barn på julafton inför detta  men kan inte rå för det.. ska bli så himla kul... få göra allt som man vill ha det.. det är som inte så ofta.. =)

En som inte fick som han ville var sambo... förklarade att glasbord är det sugigaste som finns... för man får torka, och sen får man torka och sen får man torka å efter det får man torka lite till och mellan alla torkningar så får man putsa skiten.. nej tack...avskyr glasbord.. dom är snygga men inte så snygga.. =)

Sitter å väntar på paket.. har besällt en massa fräna nagellack och nailart pennor... å nu ska här övas på alla tänkbara offer.. kul med lite pill... så har du tråkiga naglar så titta förbi så ska jag försöka hitta på nåt kulll men glöm inte att jag dock är en liten (eller ganska stor) amatör.. men kul kan manha ändå... =)

Sakta men säkert börjar jag nu oxå lära mig min nya telefon.. men har jag varit seg på att skriva sms tidigare så går det i dubbel snigelfart nu... det är inte riktigt min grej =)   men resterande funktioner har börjat hitta till rätta.. =)

om inte annat så är ju mobbe söt.. vit och lila.. =)


nej nu kallar städplikten....





Lots of love...
Tigger » 2009-06-13 | 08:58:17
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Men hallå! Har du inte bloggat sen den 8:e? har du inget medlidande med oss som måste jobba?! BUHUUU! Vad ska jag nu roa mig med? BÖÖÖÖÖÖL! SNYFT! SNÖRVEL!



Ja, jag är lite trött så du får ha överseende med mitt intellekt (som vanligt...) ;P



Kramizen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!