kaktus i halsen och mgz i näsan...

Vilken underbar morgon.. vaknade å det kändes som om jag valt en kaktus under natten.

sen har det bara blivit värre under dagen.. nu känns det som om jag har en betongklubb på bröstet när jag andas.... å så hostan på det.. hostar jag käns det som jag bfår en spark i ryggen... å så är jag lite mgz på d...=)


inte direkt muntert inlägg men jag hatar att vara sjuk.. sitter och blänger csi miami just nu och dricker the med massor av honung.. min underbara sambo har varit på apoteket och inhandla allt möjligt åt mig för att göra plågan mindre....



nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv....


lots of love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!