Jiipppiiii...

vilken underbar dag detta har varit.. toppen väder.. sånt gör att hhumöret blir på topp=)


jobbat på idag sen så var jag förbi rusu å drack lite kaffe.. sen hem å pyssla om älsklingen och fixa lite käk åt oss. =)

sen slöa jag framför soffan en  sväng.. sen blev det lite jobb igen... efter det så fluffa jag hem..

när jag sitter i soffan och blänger på dumburken så ringer lillebror och berättar att i januari bär det av... jiippiii.. thailand here i come.. =) så nu är det mycke att se fram emot.. =) ny lägenhet å utlandsresa.... toppen toppen...

har just kommit hem från virro.. suttit där med virro, gullet och äläm och frossa i jordgubbar och icke rumsrena samtal.. hoi hi.. energin blir ännu bättre när man är bland glada vänner...

så nu har jag varit ut med trasslis och är på väg i lopplåda,,,, jobbet väntar imorgon..


cc... jag ska leta fram patient 67... men har en vag tanke av att den är ui stugan, har släpat med den dit för att jag skulle läsa om den .. men jag ska leta sen ringer jag....


lots of love....
Catja » 2009-06-25 | 08:40:05
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Gör så du! Perfect! :)

Faaeeen va gott det lät med Landmän! (En liten rebus åt dig! Hihi!) Hohohoooo! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!