I väntan...

sitter nu å väntar på det stora kabooommet... =)

Lite tid kvar ännu.. sen är det inte länge kvar innan jag kan slänga mig i fidde, köra genom duschen och sakta puttra på hemåt.. =)

Börjar bli lite hungrig.. å humöret är inte på topp just då...men får väl göra nåt gott tills jag kommer hem och svulla i mig till csi.. =)

Morsdag var det igår och jag å lillebror gav mamssen en spikmatta.. bror bjöd även på gillat.. lite svårt för mig.. hon är som så långt bort.. =) nå hon var nöjd och glad...

har hunnit fundera en hel del.. å håller på att slita mitt hår.. hade behövt klona mig själv ca 5 ggr lr nåt..
Då hade vardagen blivit så mycke lättare.. =)

måste ut till stugan å fixa & trixa.. men det är ganska trist att åka själv.. skulle ju så fint dit i helgen och kratta men eftersom det var så gott som orkan ute kändes det som ett meningslös jobb.. =)

lilleskutt flyllde år igår var dit och åt hela 2 bitar tårta.. sen fick jag sockerchock... kommer inte kunna äta slisk på ett halvår lr nåt.. =)

Håller nu tummarna för att det ska bli en utlandsresa... behöver sol och värme och lite miljöombyte....

Håller på att gräva ner mig själv i en grå sörja.. =)
Saker bubblar upp till ytan och jag blir så arg på mig själv av många olika andledningar.. delvis för att jag ids bry mig och delvis för att jag inte fräser av och säger ifrån på en gång utan låter allt hållas till bägaren rinner över... detta är ju tyvärr jag i ett nötskal... måste lära mig att ventilera mer ofta.. annars svartnar det tillslut.. å det är ingen bra kod.

Men vad ska man göra... människor man älskar kan man ta mycke ifrån men ibland måste man dra en gräns...

Nå vad är väl en bal på slottet???  Om hundra å så löser sig allt.. =)

Detta lär nog gå över det oxå bara jag själv får reda ut mina tankar.. å begrunna allt .. =)

gud vad pessimistiskt (jag kan inte stava jag vet) allt lät.. det är som inge illa av allt men få tankar till ord på rätt sätt det är nog fan omöjligt.. =)

ca 3 1/2 vecka kvar till lite minisemester.. så himla skönt..... =)

har ju även msmeet att se fram emot och är ledig.. jiipppiii..

Sen kommer ju den berömda sommarmarknaden då man får öla i tältet.. dansa å trängas.. för att sen äta suovas kabab.. hi hi.. det är en helg som alltid är inbokad i kalendern.. å samma folk ska vara med annars blir det fel.. =)

Nej nu är det dags att snart börja röra på sig bort från kaboommmen.. =)


Lots of love..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!