hopp...

Åh.. solen tittar fram litegrann... det finns ett litet hopp om somar iaf.. =)

har nedräkning på alfa just nu... donat och bökat bort allt vettigt jag kommit över.. jag är så duktig...

Hunnit med lite kaffe oxå.. å tiggers sällskap.. =)

Ikväll blir det fossig vård.. så skönt. =) åsså göra fossingarna lite fina oxå.. =) 

men med mina potaistår så är frågan om det går =)

nå det är ju värt ett försök.. 

Sen har jag ju mitt kära avsnitt av bones ikväll... en av dom få serier jag faktiskt följer på tv.. =)

Nu är det softjobb att se fram emot så skönt... ska leka agent 007 i veckan.. känns helt oki...

Sen är det personalfest på lördag.. å jag är en fegis för jag anmälde mig bara till vissa aktiviteter.. vet inte men känner mig lite osäker.. då är det bättre att låta bli... så jag står på sidan om å är feg iställe. törs ju erkänna det iaf.. det borde ju räknas som lite modigt.. hi hi...

fick en sån enorm lust å åka ner till v-ås en sväng.. få se vad som händer....kanske jag drar en tripp dit ner...

Å jag har enorm längtan tills vi får börja med lägenheten.. men allt går ju inte å göra på en vecka så jag får gott träna mitt tålamod... övning ger färdighet säg dom som vet...


Nix ska ta och göra nåt annat...

lots of love
CAtja » 2009-06-08 | 10:02:48
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Jo hörde ju att ni skulle flytta! Det var ju svinra att ni kunde byta lägga sådär, blir ni inte av med alla bra Dealer som huset har med Bredbandsbolaget å d! Toppen ju!

........... » 2009-06-08 | 16:55:36

Du låter ju missunsam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!