god morgon...

vaknade nästan frisk idag.. så skönt.. kanske denna jävla förkylning insett att den inte är välkommen.. =)


Strålande väder ute.. men det är det oftast vid den här tiden... nu är det full fart hela veckan sen går lilla jag på en mini semester.. så skönt.. detta ska firas i öltältet.. med vapendragarna micro, tigger och virro... he he tjejmaffian går lös så watch out.. you can´t touch this.. nananana nananan... ser tiggers dans framför mig redan.. he he


sen blir det en vecka med bara slöande och latande. ska försöka ladda batterierna till max.. sen efter det så är det 2 pyttedagar kvar så får jag fixa klart min gaddning på armen.. i can´t wait... =)


Igår blev en seg dag.. kom hem och slängde mig själv i duschen sen hanmade trasslis där oxå.. =)

Sen blev det stor besök... Teddybjörnen, "chefen" kom först på kaffe sen kom lilla pappsen från andra sidan gatan och efter ett tag damp även träskis in.. han hade dock hjälm på sig och fick en fin utskällning av trasslis.. =)

Grabbsen + sambo drog efter ett tag. mc på g.. =)


Då bänka jag mig framför wow.. så skönt att kunna sitta i soffan och spela nu..


så där satt jag och tills mitt kära bones började.. =) en av dom få serier jag inte tittar på i förväg.. =)

Efter ett tag kom virro förbi och lättade på hjärtat lite.. =) Vi drack lite the och löste världsproblem.. sen gick vi ut med dogsen och lät dom springa av ig lite energi.. =)


efter det var det bara att gå hem och slänga sig i lopplådan.. och fantastiskt nog så var jag jätte pigg i morse.. fast har ju legat och vila så mycke under helgen så jag var rädd ett tag att jag skulle få ligg sår =)


snipp snapp...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!