Go morgon världen...

Sista lediga dagen.. ska njuta för fullt... 

Hunnit vara på morgonkaffe hos gullet... å vi ska fixa fossingar ikväll.. =)

Även varit å fixa lite med till avslutningen för milo.. snart är allt på plats.. =)

Var å fick mina naglar fixade igår.. funkar tokbra fast jag var lite skeptisk till att jag skulle kunna använda händerna.. =)

Fast dom är ju inte så långa.. =)

Igår var ju verkligen en dag med toppen väder... not.. åska, regn å hagel... å va kul.. sommaren är här....

Förhoppningsvis så får vi lite mer till sommar detta år.. man laddar inte batterierna på samma sätt utan sol och värme..

så jag tänker dansa soldansen varje dag nu...

nej på med kaffe.. tigger & diezel dyker snart upp.. =)

lots of love
Catja » 2009-06-04 | 11:23:54
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Vettu! Jag har kollat upp det där med soldans. Man ska tydligen hänga upp sig med i taket hängades i krokar (som ska vara tigerklor) i bröstet och hänga där. Det är vad dom kallar SOLDANS. Misspekande namn måste jag säga! :) Har du tigerkrokarna??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!