Det är dumt att nattuggla..

det fick jag verkligen erfara i morse när klockan ringde 04:10.. å vad jag hade grus i ögonen...

Tog sån tid innan tvätten var klar i går och eftersom jag lekt törnrosa så var jag ju dessutom väldigt pigg. =)

Sitter ju ute på månbasen just nu.. hoppade in åt kära tigger och har jobbat mer än hon sovit under helgen så jag tog hennes måndag morgon så kvinnan får ladda sina superkraftsbatterier.. =)

Är ledig sen ända fram till fredag.. blir jobb hela midsommar men det gör inget..  hinner nog med lite firande ändå.. =)


Helgen passerade fort som bara den.. men det var en kul helg så kan vara därför den sprang förbi. =)

Förhoppningsvis så kommer min dator idag och mina nailart pennor.. =)Då ska jag fluffa över till gulle å använda fantasin som bara den.. =) Måste nog fluffa förbi henne ändå.. länge sen jag drack go´kaffe =)


Ska till "Micro" som tigger säger och fixa lite idag.. så kul.. =)

Kan ju berätta att vädret är så underbart.. det regnar.. å kommer att regna tills vi  försvinner in i en ny vattenvärld... suck.. sommaren i gve är i full flärd..
Fast pratade med kuse å vädret är lika dåligt där nere.. få se om jag lyckas fixa så jag får en tripp med girlsen till solen.. håll tummarna.. =)


idag har lilla trasslis fått följa med på jobbet.. dock sover hon ännu så hon har nog inte hunnit förstå tristessen med detta och eftersom hon ibland är lite morgontrött så kanske hon slipper få damp inna det är dags att åka hem =)


har en liten bioträff ikväll med Lina, trist nog kunde inte karamellen följa med.. omogna människa jobbar ju.. å så tror hon att filmen är dålig..   om boken var så bra som den var så kan dom omöjligt göra en dålig film.. aldrig lika bra som boken men det kan omöjligt vara dålig... antagligen så jinxar jag mig själv nu och kommer total såga filmen =)


nej ska ta å fluffa vidare....


tudelu
Catja » 2009-06-15 | 08:45:38
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Filmen var inte alls så dålig som Peter sa! Den är ju inte lika bra som boken, men jag tckte den var heeelt okeeej!

AnnaR » 2009-06-15 | 16:29:37

Lämnar ett fotspår...=)

Tigger » 2009-06-16 | 06:00:18
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Tigger är så schiiittrött. Ville inte kliva upp... TACK för att du tar Diezel idag! =D Dyker upp vid 12:30 och kräver en kopp java eller två!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!