dåligt värre...

Nu tänker jag gnällla igen!!!! Varför kan man inte lämna ett fotspår när man läst nåns blogg??? Jag brukar försöka iaf.. blir ju roligare för ägaren av bloggen... =) 

Så lämna kommentarer bra som dåliga.....


igår så firade vi moder svea.... det var en lugn kväll.. satt hemma å löa med trasslis... sambo kom hem på kvällskvisten nån gång... varit på resa hela dagen...

Hann prata med tigger femtioelva gånger i telefon.. nå gör inget gillar som henne...

Virro å snipe kom förbi och käka lite mat.. lagade åt både henne å mej... inge kul å laga mat åt sig själv...

Det hade gått så bra för milo igår så idag är hon i a-final.. håll tummarna för lillgumman..

Men hon sken som en sol igår...detta behövde hon för sitt självförtroende...

Måste ta tag i mitt förråd i veckan... nån som känner sig mana att komma å hjälpa mig???+

behöver slänga så mycke.. å inte ha separations ångest från allt.. =)

är i vanlig ordning ute på månbasen igen.. forhoppningsvis så blir denna dag lugnare än igår... vi får se vad det bjuds på ...

nej ska ta å fixa lite kaffe...


Lots of love
Catja » 2009-06-07 | 09:24:25
URL: http://nojjimamma.blogg.se/

Hej! :)

Tigger » 2009-06-14 | 12:20:49
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Rensa-förråds-hjälp? Jag ställer upp!=D Brukar sluta med att man i princip flyttar delar av det förråd som ska rensas ur, till min boning istället =) En mans skräp, en annans guld =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!