20 sanningar...

jaha.. detta är ju verkligen hjärngympa.. men gullet utmanade så bara testa...



1. Jag är barnsligt förtjust i det ockulta.
2. jag tuggar på min tunga när jag koncentrerar mig.
3. Jag kan snöa in i spel.
4. Jag hatar fjärilar.
5. Jag skulle gå under utan mina vänner. dom betyder mycke.
6. Ibland är jag för snäll, även när folk är dum mot mig.
7. Jag älskar utmaningar.. inget är svårt nog så man inte ska kunna lära sig.
8. Mit självförtroende växlar från storhetsvansinne till att jag är långt nere i skosulorna.
9. Jag älskar drakar.. fantasydrakar alltså..
10. Jag har jättesvårt att säga nej åt dom jag tycker om.
11. är urusel på att komma ihåg att ta ut mina linsser varje dag.. detta kommer snart resultera i att jag blir blind.
12. Jag har lätt för att förlåta och gå vidare... finns undantag som bekräftar regeln.. =)
13. älskar att läsa böcker.. lr lyssna som jag nu gått över till.
14. Precis som nina så är jag dålig på att tvätta bort smink.
15. Älskar djur.. (utom fjärilar)
16. jag är expert på att suga åt mig dålig kritik.. å det som är bra bara fladdrar förbi utan att fastna.
17. Jag är allt annat än ekonomisk.. pengar är till för att användas.
18. Ibland talar jag innan jag tänker.. dumt om man sårar nån..
19. Har lärt mig att en liten sanning i en stor sanning är bättre än en lögn.
20. Älskar att pyssla å jobba med händerna.. därav att jag stickar och broderar så mycke.. =)


så det kanske inte var det roligaste. men det blev ju 20 punkter iaf...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!