uppe före tuppen

Jaha.. då har man klivit upp på tok för tididgt igen.. men än så länge känns det inte så farligt att kliva upp kl 4. Faktiskt värre å mer trött när klockan ringer 7. =)

Igår var jag upp till råtthålet å surrade skit med tjejorna där en sväng... skulle bara in å äta lite, meni glatt sällskap så tenderar man att fastna.. =)  Sen kändes d bättre att sitta där än att gå på coop å slåss med alla dårar, men var ju tvungen att fara dit iaf. Sen så for jag förbi lilleskutt på hennes jobb för hon hade så lugnt.. fast tror d är så på dom flesta ställen just nu, lugnt. Det har ropats i media å överallt att d är finanskris å lågkonjuktur. så nu är d bara att hålla i pengarna.. Undra vad som skulle ha skett om man inte målade fan på väggen så fort, väntade lite med att gå ut till folket med allt elände, då kanske den dumma lilla människan fortsatt spendera sina pengar i godan ro  å kanske krisen inte blivit lika stor =) Fast vad vet jag?? å hade jag vilja veta hade jag utbildat mig till ekonom  =)

Sitter nu å vaktar  månbas beta.. om ett visst antal timmar ska jag upp till alfa, kan inte lägga ut tiden för fienderna finns överallt å väntar på att anfalla. =)

Igår fick jag fara å leka lite uj, å lära mig att hitta lite.. det endast tack vare snöflickan, tjejen som trotsar väder, tiden och sömn.. tusen tack min ängel =)

Spelade lite wow igår igen fast denna gång i brist på annat å hjälpa en kompis lite..

fast rusku ringde mitt i allt å förklarade att msn suger lite lätt å att dom tagit bort en massa grejer från förra versionen, så d vara bara att ta hem den nyaste versionen, installera å lösa problemmet.. d tog inte så länge å vet inte om vi blev direkt klokare heller, men hittade iaf det som söktes..  =)

2 dagar kvar av uppstigning kl 4 sen blir det lite sovmorgon börjar först kl 8 till helgen så d betyder 3 timmar sömn mer.

Åh gömde berätta att du har den förbannades vita nederbörden börjat anfalla oss igen.. suck.. var spännande imorse när jag tog fidde till månbasen. gick inte fort kan jag säga.. å så is på rutorna hela tiden. Såna här dagar har jag lite svårare att uppskatta norrland =) men efter snö kommer..... regnperiod..  å sen snö igen...

Imorgon blir det frissan å kul.. få bort utväxten  å lite mer fix å trix..

Nej ska java lite.. vi såjnes
Snöflicka » 2009-02-03 | 16:48:09
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Jag är hård som stål... ;) Ställer upp any time! :) Pussen å Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!