Trött, tom å tappat röksug...

ungefär så kan jag nog beskriva mig själv just nu......
Jag hatar den här tiden på året.. för jag ser allt genom en grå dimma..
Vill ha ljus å lite värme... allt känns så jäkla trist.. å dagarna bara flyter på helt meningslösa..
Jag vet att allt går över men tyvärr så blir jag en deprimerad optimist i januari.. brukar släppa lagomt tills jag har fyllt år ungefär.. men då har vädrets makter oxå börjat lyssna på mig.. svinkallt var det imorse oxå... Jag hatar att frysa..
Kall bil hade jag oxå å det gör inte mitt vackra morgonhhumör bättre.. nå tur att jag kliver upp själv på morgonen så jag kan sitta å buttra för mig själv.. =)
Fast med en glad trassla runt fötterna blir man glad ganska fort.. kollade disaster movie igår.. den sög!!!!

Så efter halva filmen slog jag av å gick över till virro å drack te iställe.. mycket bättre..
Å som vanligt så får man fnissa en hel del i hennes sällskap.. hon är bra min vän... lr hon är bäst kan man nog säga...

Nej nu vill jag att det ska hända nåt kul.. väntar å väntar på lillobert men h*n verkar ju aldrig vilja komma...=(

Fast d är ju 2 dagar kvar till beräknad ankomst.. hi hi.. så man får väl vara lite tålmodig...

Maten igår var otroligt god.. trots att karamellen hade tagit några tuggor av sin sambo i väntan på paret snabb å snabbare (jag å älsklingen) Men nog lyckades vi äta upp allt ändå.. å som vanligt så var det för lite ost.. så nästa gång så blir det hämnd.. då ska en viss person få ost så det kommer ur öronen å allt ska ätas upp =)

Efter maten så var det ett gäng mätt å utslagna hjältar, så det blev en färd hem å vila lite.. satt å blängde körslaget med halvöppna ögon.. =)
Å stickande av sockor.. =)

Nej ska fluffa vidare en sväng...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!