tjoho...

Åh.. fick lite sovmorgon i dag. Bytte skift med fin så hon vaktar månbasen på morgonen så kör jag på em... Skönt.. kände mig som en zombie igår... å ändå har jag sovit.. fast har väl sovit för länge iställe.. denna kropp är aldrig nöjd.. nå 3 dagar kvar å jobba sen är d ledigt.. så skönt.. på fredag bär det  av till IKEA , ag å rusku på roadtrip... å bara hon och jag.. för då får vi plats med mer saker i bilen.. hi hi

Inskaffade mig beyonces skiva för länge sen men har inte riktigt behagat å börja lyssna på den förrän nu.. har blivit så kär i hennes ave maria.. hoja får gåshud av den..
Så den går på här hemma så antagligen är jag less på den om 2 dagar.. suck.. varför är man så duktig på att spela sönder låtar så fort man tycker dom är bra..

Väntar på mitt paket oxå.. fast tror nog inte det kommer riktig ännu.. får nog vara tålmodig i en dag lr 2 till...

nej nu ska jag fluffa ut med trassla.. kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!