snart 2 dagar kvar...

tills ledighet å ikea tripp. ska bli så kul.. sen är d lungt ett tag framåt.. utbildning å shopping i stockholm..
D slinker säkert ner en öl eller 2 oxå.

Sen om 2 helger tror jag att jag å virro ska ta en lite fest.. å dricka gravöl när jag har blivit gammal =)

Fast med dom komplimanger jag får om hur gammal jag ser ut att vara så behöver jag nog inte oroa mig på många år.

Känner mig ung även i själen, men tror det har mycke med vad man har i livet.. å jag kan fasiken inte klaga.. underbar familj, både min egen å sambos. Mina vänner är dom mest knäppa å underbara man kan hitta på denna jord, så d gör väl att man skrattar en hel del å ett gott skratt förlänger livet... å skadeglädjen som är den sanna glädjen, den hjälper rusku till med varje gång hon plågar sina fötter å tår. å tro mig det är väldigt ofta. =)
Så många gånger som hon lyckats skada sig själv på dom mest omöjliga platser och grejer gör att man har svårt att hålla sig för skratt.  hi hi..

Nej ska skriva om nåt roligare än det här... börjar tro att det är dags att lägga in mig  lr nåt.. jag hör en traktor men jag ser fan ingen å det låter som om han skulle stå bakom ryggen på mig.. känns ungefär som när jag såg elefanten på vägen hem efter nattskift på dundret så trodde jag helt seriöst att det hade total flippa för mig.. men elefanten hade rymt från cirkusen som var i stan... trist om manhade krockat med den... hur förklarar man det...
Ehh.. hej folksam jag har krockat med en elefant i gällivare.... hmmm 10 mil ovanför polcirkeln.. dom hade säkert trott en =)

Traktorn försvann.. lika bra d eftersom jag inte såg han.

Sitter nu ute på månbas alfa å vaktar på som bara den....
Fick inga paket idag vad jag vet.. för våran brevbärare har bytt ut raketbränslet mont bromsolja... förrut har vi alltid fått posten senast kl 12 men nu vetegudarna vad han är å virrar..lr hon.. kan ju vara en tjej oxå.....

Så d är ju bara å vänta tills imorgon.. morr...

Imorgon ringer kl så fint 04.00 igen.. å lär väl inte vara så pigg i nån av mina ögon som vanligt. =)
Men har ju fått sova ut i dag så kanske vi är fit for fight imorgon med lite tur... problemmet blir väl då istället att somna ikväll..

nej nu ska jag fortätta med annat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!