Nytt år..

Jaha då var det ett nytt år då.. med nya upplevelser.. kul å se vad detta år bjuder på..

Nyårsafton var lugn å mysig i firandet av goda vänner.. alla vänner var inte där... men det är lite svårt å samla alla mina ögonstenar på samma ställe.. det är ju som familjer å liv som kommer lite emellan.. men dom finns alltid med i tanken å det är ju nåt iaf.

Var förbi karamellen å sambo igår, jag å älsklingen tog en promenad med trassla dit i endast 20 minus.. =)
Tur vi inte kollade graderna innan vi gick..

Satt å surra allt mellan himel å jord.. så himla skönt.. å sen överbevisade jag henne att hon inta har kaffebönor på sin kropp... hi hi...
Förhoppningsvis så blir det bättre nu =)

Har inte sett lilla cc på flera dagar nu.. känns lite tomt.. men det är mycke för henne nu så jag får ta en kaffe hos henne sen när hon känner sig mer laddad för kafferep =)
Kämpar då på med sockar iaf.. i en massa olika färger.. d blir 3 par i olika storlekar till att börja med =)

Ska försöka ta mig förbi min kära släkt i kväll.. om jag orkar.. har varit som en jävla zombi dom senaste dagarna.. är så himla trött.. hade kunnat sova klockan runt.. men det funkar ju inte riktigt..

Ska förbi mitt lilla bonusbarn idag.. stora tjejen blir ju 16 år..
Hoja vad tiden går fort =)

Sen så väntar jag bara på att det ska bli vanlig vardag igen.. man blir ju dagvild som det är just nu.. rödag.. vardag.. helg.. röd dag .. helg, vardag... nej gud vad skönt när allt återgår till det normala =)

Nej ska försöka göra lite nytta nu..

kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!