Måndag igen..

ja då var den ledigheten slut.. åter tillbaka till jobb å verklighet... ska bara kliva upp kl 4 varje dag denna vecka. suck...

nå fördelen är väl att man kommer i säng i tid =)

Helgen har tillbringats i stugan.. vi for dit på fredag efter jobb å fixade med värme å sånt mys.. fröken lite tröttare än genomsnittet somnade före 23 å vaknade inte förrän kl 1 nästa dag.. jag behövde sova!! Sen så slappnar man av på ett helt annat sätt där ute.. På lördag så pulade vi på med lite påhittade måsten =) Å fick sen glädjebeskedet att Rusku å Pekus skulle komma ut å förgylla vår kväll med deras tillvaro.. =) Tyckte d var skitkul å sova över kunde dom oxå.. vi hade ju laga sängen sen sist dom var hos oss =) Du får själv använda din fantasi över hur den gått sönder... hi hi..

Det blev en massa surrande om allt mellan himel å jord, å lite öl drickande oxå.. å sen for vi i bastun... jag som är en sörlänning rakt igenom satt längst ner ibastun å gnäller fortfarande att d är lite för varmt, fördelen med detta är att jag slipper vara med i tävlingar om vem som bastar ut vem.. jag suger på å basta å jag erkänner det.. tycker det är skönt å sitta i värmen.. men lagom är bäst..

mellan svettningsturerna ( där vi mist förlorade 10kg var) så var vi ju tvungen å gå ut i relaxrummet, njuta av musiken, ölen, dom romantiskt tända ljusen å fortsätta lösa världsproblem.. vi hade en kort paus i allt där vi komm överrens som att mamma scan är en jävel på köttbullar =)

Som vanligt när man är i goda vänners lag så tenderar ju klockan att skena iväg.. så även denna gång.. sängläge intogs strax efter kl03.00 fast jag var ju utvilad så jag orkade vara vaken så länge..

Annars i normala fall så är jag en nattuggla av dess like, men sen jobbbyte så måste jag gå och sova, fördelen med det är väl att manär mer utvilad om man sover på natten istället för på dagen =)

När vi äntligen kom hem så packade vi upp allt å slöade lite, sen var vi bara för hungriga.. så ut å hämta mat.. efter maten tog sambo en liten tupplur å jag passade på att kolla mina serier som äntligen startat igen.. hittade även en ny serie som heter demons.. har bara börjat på första avsnittet men den verkar kul.. gillar man supernatural så gillar man den. Å efter att ha sett första avsnittet så vill jag oxå ha en demon, ska sätta på önskelistan direkt under egen drake =)  Å jag fyller år snart så nåt av dom borde jag ju få


efter lite tupplurar så smet jag ut med trassla, vet inte vem som är värst på att sova... hon lr husse =)

sen följde vi R&P filmtips å kollade An american crime... det var hjärtgripande, men blev så arg, samtidigt fick man så ont i hjärtat.. å det som skrämmer mest är att allt är sant.. så får du chansen se den.. den berör en på många sätt....

Efter den var det nästan bara att borsta en tand, tvätta en kind å ett öga å sen stutsa i säng.. eftersom ja fortfarande var väldigt pigg i mina ögon så slog jag på tvn å fastnade i national treasures.. den slutade kl 00  efter det har jag räknat dumma får till strax före 2 så min sömn består inatt av cirka 2 timmar..

är inte lika utvilad nu.. men bara att kämpa på under dagen å hålla mig långt borta från soffor å annat mn kan lägga sig å törnrosa i.


nej nu flera liter java in i kroppen
Catja » 2009-01-19 | 08:14:58
URL: http://catjaa.bloggagratis.se

Ja fy fan alltså... Du kliver up sjuuukt tidigt! Till och med jag skulle ha problem med det! Hoh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!