Måndag igen..

jaha måndag igen å en helt ny vecka... kallt som bara den i morse.. men man har ju överlevt värre å igår var jag ju så smart så jag satte i värmaren i bilen, annars hade nog min humor försvunnit ganska fort .

Sitter å vaktar månbas alfa i vanlig ordning, är lite trött i ögat, fast d är nog inte så många som är pigg vid den här tiden..

Löradskvällen sprang iväg ganska fort, gick över till virro å satt å surra skit å blängde film,men fick ta ett avbrott å fara på jakt efter snögubbar..  Men eftersom jag är en sån jävel på jakt så hittades bytet ganska snabbt å kunde överlämnas till terroristen som kunde utför plågsamma förhörs metoder och lite allmänn mobbing.. Hobbitsar kan .. =)

Sen bar d av å kolla film igen, orkade vara vaken ända till kl 1 sen orkade dom gröna inge mer, skulle ju upp å jobba. =)

Igår så tog jag det bara lugnt, jag å sambo kollade film Passengers. Den var lite mysko, men helt oki. ska kolla killen i pyjamas ikväll.. tror jag om jag orkar..
Jag smög i säng strax efter kl 21, jag vet det är tragiskt, men var trött å frusen, sambo å trassla kom dom oxå, så har somnat till x-men å har väl haft drömmar om det hela natten, skulle jag tro, för jag var fasiken inte särskildt utvilad i morse.. =)

Men timmarna går ganska fort så här på morgonen, å snart kommer ju fin å byter av mig... då ska jag köra järnet hem å byta kläder, ringa snöflickan och skrika fika!!!!  Sen ska vi synka våra scheman för när mesta möjliga ofog kan hittas på..

Hi hi, å snart får hon sin lilla valp så då får trassla någon att mobba.. =)
Nå återkommer..... (kanske)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!