Måndag hela veckan...

Vad fruktansvärt skönt... Jag har sovit till kl 12 idag å nu känner jag mig så mycke piggare å mer meningsfull.. =)

Har ändå hunnit med en hel del idag.. mitt nya schampoo från tigi luktade gudomligt.. =)

Var upp till råtthålet å drack lite kaffe å surra skit med working girl.. sen har jag å trassla varit å hälsa på uppfödaren.. där hon blev lite friserad så nu ser hon ut lite mer som en puff å inte en terrier..

Har försökt lufta min telefon oxå.. efter att ha pratat med en sur så sur karamell igår så blev min telefon lite lätt rökskadad av all grön rök som kom från hennes näsa å öron =)

Men man måste få ventilera annars blir man känslomässigt förstoppad.. å det är inte bra.. för då kan de bli kaos den dag bubblan spricker.. =)

Å vänner är bra till att ventilera på.. d är ju en av anledningarna till att man har vännr.. man finns där för varann i vått och torrt..

Annars har resten av kvällen gått i slöhetens tecken å lite mer tillverking av sockar.. =)

Har laddat ner en animeserie som jag börjat blänga på i brist på att det är uppehåll på allt annat men 15 januari börjar det igen =)

Funderat en hel del har jag oxå gjort på varför saker är om dom är å vad man ska kunna gra åt dom... egentligen så rör det väl inte mig så fruktansvärt mycke.. men situationen är sån att jag bryr mig iaf.. å en radikal ändring måste ske.. annars tror jag att det kommer bli bekostnad på en väns psyke lr nåt... ensam är stark men ibland behöver man vara flera för att få saker å ting till det bättre.. å vad som än händer härifrån kan det nog knappast bli sämre.. ( jo d kan det, men inget att hoppas på )
Men vilken ände i ett kaos börjar man???

Min snabba lösning hade varit brevbomb.. men det funkar inte i verkligheten.. å så kanske d är lite väl drastisk lösning.. =)

nej suss sött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!