Lördag..

Jaha då var d helg igen.. fast nu jobbar jag så d kunde lika gärna ha varit tisdag.. Jobbar jobbar ända tills på torsdag.. sen ledig.. Då blir det ikea på fredag med rusku.. en lite roadtripp.. d är en jävla bra tag sen =)
Sen så ska jag bara mysa med sambo, för på söndad bär d av till el stockholmo... å gå på kirs med kurt..
 Fast man ska ju aldrig plandera för mycke... vem vet man kanske dansar sig själv i berusat tillstånd.. lr rymmer till stugan lr nåt.. så jag ids inte planera helgen för hårt.. =)

Idag är d då inte snöblandat regn ute lr underkyld blötsnö lr vad man ska kalla skiten som fastnat på rutorna dom senaste dagarna...
Hoppas d håller i sig...

Hoja.. har just hittat en onödig pryl jag vill ha... Jag vill ha en blackberry.. helt meningslöst ... men jag vill, vill, VILL!!!!

Åsså vill jag ha en mini platt tång.. bara för att den är söt och för att den verkar bättre att göra lockar med.. =)

Sen hade jag viljat fixa mina naglar som så många andra gör.. inte för att jag har dålig kvalisort på mina klor, men det är som så mycke finare när någon annan fixar dom, än när man själv ska dit å måla med händer som skakar värre än en nittioåring på 3 liter kaffe  =)

Men men önska får man.. å jag fyller  år snart så jag får önska extra mycke.. hi hi....

Å Rusku.... Nemi nr 6 finns fortfarande inte i mina ägor... Finn ett fel!!!! Puss...

Nej nu sk jag dicka lite kaffe å vänta på att alla papper skrivs ut klart..

Pusseli pöss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!