Lite trött...

Jag är bara just lite trött i ena ögat... fast jag har varit trött i flera dagar nu...

Men vi går ju mot ljusare tider så för hoppningsvis så blir man väl piggare när man får lite dagsljus..

Är åter igen å vaktar månbas alfa... har inte sett några fiender än så länge men d är ju helg så dom brukar ha lite längre fikapauser... =) Fast jag vet att dom lurar ute i skogen..


Å dom spelade just sexy back med justin på nrj.. fick upp en massa galna minnen från en viss fest med cc.. vi var dancequeens till den.. hi hi..  Den är dock bra fortfarande..

Såja efter att ha väntat i ca 50 år så bestämde sig karmellen för att vakna.. bara för att ringa å säga att hon ringer mig sen.. hon ska hata mig ett tag först å vakna på båda ögonen...  hon hatade mig i ca 1 min.. sen ringde hon upp igen.. hi, hi kort å konsivt så ska det vara....

Take´s one to know one säger dom å jag gnäller åt karamellen.. gud vad jag är sugen på tacos.. å hon vrålar.. jag med... det är det jag har gått å fundera på jätte länge.. å en sån god idé ska man ju inte låta rinna ut i sanden så ikväll blir d tacos i goda vänners lag..
Så nu sitter jag å väntar på att få åka hem..byta kläder å fara å kocka.. me like food.. =)

Sen är det ju körslaget i kväll oxå.. måste bara se.. d är väl det enda förutom hunden som är lite svensson över mig.. =)

Å mina grejer har äntligen kommit, så på måndag kan jag gå å hämta dom.. ska bli så kul å se hur nya tigi schampoot luktar.. helt nytt..  Å sen får jag ju en massa andra roliga produkter oxå.. så jag kan skämma bort mitt hår ännu mer.. =)

Det lär ju bli mer shopping därifrån.. billigt å snabbt.. dirket i brevlådan =)  Man ska inte klaga...

man skulle fan kunna gå å handla allt på nätet.. skönt å slippa trängas bland en massa dårar på affären.. framför allt när man ska på coop.. för parkeringen där är likamed laglöst land.. tror jag varit nära å bli påkörd minst 10 ggr.. å på dollartore jämte så är det fan snäppet mer farligt å gå.. där är det rent kaos som råder.. å av nån fantastisk anledning så har folk så satans bråttom jämt i den här stan...
Lr så kanske det bara är jag som har slutat stressa... det gör mig inget om det tar 2 minuter extra.. för om mitt liv hänger på 2 minuter så är det nog dags å lägga om sina rutiner.. men men d är ju jag det..


Nix nu ska jag halsa lite java...
En hård salt lakrits » 2009-01-03 | 22:50:16

Tack för maten och daglig spis, slå en volt och släpp en fis!!!

Dilan Amin » 2009-01-03 | 22:56:21
URL: http://mramin.blogg.se/

Häjjs!

Vad gör du denna lllördag?



KRAM!

/ www.mramin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!