lite trött å tokfrysen...

Hoja.. det är säkert miljoner minusgrader ute.. känns så iaf.. å när man sen är lite trött i ögat... (2 timmars sömn) så blir man ju inte direkt varmare...

Skulle så fint å fika hos min karamell igår men förfrusen i kroppen efter en hel del jobbande å tröttheten i ögat tog över viljan.. ska göra ett nytt försök idag..

Mitt lilla hjärta trassla hade lite sorg igår..honhar bitit hål på sitt pipdjur så nu låter detinge mer.. vilket resulterat i att hon ligger ned det å piper själv.. =) Ska gå och inhandla ett nytt åt henne idag.. å antagligen ångra det bittert efter några timmars pipande....

Mindre än en månad kvar tills jag fyller år. hoja tiden rusar iväg sen man fyller 20 måste jag säga.. ibland hinner jag inte med själv.. men men d går ju inte direkt å stanna tiden så bara att gilla läget...

har en uppstigning i ottan kvar sen så bär det av till stugan å bara mysa.. ska elda bastun så man blir genom varm för flera veckor framåt..
Skönt å få fara dit ut en sväng å bara njuta av lugnet. slappnar av på ett helt annat sätt...

vildobert har då inte behagat att komma ännu.. så vi väntar med spänning..

Nej ska hälla i mig lite java så ögonen orkar vara vakna...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!