ledig..

Idag har jag njutat av min ledighet lite grann iaf.. sen tog jag tag i vårat hem.. har städat bort allt vad jul heter.. å snabeldrakat upp alla dammbollar som flinat åt mig på tok för länge...

Tog dock en lite paus i allt putsande å gick över till svägerskan å "vildobert" . Försökte tjata ut h*n men ingen reaktion... trivs nog bra i mammas mage å tänker stanna där =)


sen kom lilleskutt förbi en sväng å surra lite skit... var även ut å promenerade med trassla i en timme måste få lilla tunnan å gå ner lite i vikt...det var ju allmänt spännande att gå ut.. d regnade å så var det isbana. men vi tog oss fram å övade även på att gå fint i koppel...=)

Nu  ska jag bara slappa å slöa å njuta av mitt rena hem...

tata



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!