Förvånad.... NOT!!!

Jaha, i morse så kommer det ett fint litet sms.. å inbehållet gjorde mig föga förvånad.. d börjar som nästan bli rutin på det hela. =)  Men men inget är ju värre än att det går och ordna å det var ju ingen världskatastrof men lite irriterande än då....

Igår gick mest i jobbets tecken..  sen så for jag förbi ninusgull å fixade lite hår och fixa hennes nacke å axlar.. tror hon tycker mindre bra om mig idag. för så hårt som allt satt så är hon nog lite öm =)  Men men d blir ju bättre sen...
Jag blev så nöjd som vanligt å fortfarande så är jag ju ett bombnedslag.. ( ironi... )

Sen bar d över till pappsn å äta lite.. så gott å så praktiskt när d är färdiglagat =)

Slöa där en sväng sen styrde jag å sambo + monster kosan hem..

Satt å blängde framför tvn sen sväng.. sen ringde nyblivna mamma å surra.. hon var lite trött ännu.. men d var så kul å höra hennes röst...

Snart är hon betydligt piggare å fått lite krafter tillbaka så då kan man fara å hälsa på å sniffa lite baby.. =)
Vem vet jag kanske blir babysjuk den här gången.. har hänt nån gång men passerat väldigt fort igen..
tror jag saknar en gen lr 2 =)

Surra skit med lilla cc oxå å visade henne en helt underbar sida att bli fattig på =)
Hon sprängde nästan min trummhinna när hon såg priserna, men men är man missbrukare av tigi så är man =)

Hann surra en snabb sväng med rusku oxå.. så vi har vårat mobila förhållande kvar.. hon hade varit å fixat sina brillor så dom inte skaver på lillsnoken =) Å sen hade hon varit runt å ränt över allt.. tror hon har missförstått lediga dagar.. man ska ta det lugnt å slappa då inte fara fram som ett yrväder.. fast en dag ledigt mellan jobb kan ibland kännas meningslös =)

Få väl se vad helgen erbjuder, måste kanske fara å vara förste diskare å sällskapsundehållare så att min karamell inte självdör av tristess..


Nej nu ska jag dricka mycke java ... pusseli puss..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!