Weeiiii hoooo

Gud vad jag är inspirerad till att blogga... NOT... sen att kommentarerna bara hagla in NOT gör det bara roligare...


Nå vad göra...

Sitter nu nere på beta.. å kämpar på.. är lite trött idag.. men sånt som ingår.. tror paltkoman från igår inte har gett sig ännu.. =)

Lägenheten går sakta framåt.. idag kommer resterande från ikea och så kommer badrumsskåpet och mediamöbeln som det så fint heter.. så nu känns det faktiskt som om det finns hopp att fira jul i nya läggan.. kanske jag tom hinner få fram min granjävel som fortfarande är i kartongen i bilen.. jepp inga äkta granar här inte.. dom får fint fortsätta växa i skogen.. =)


Avslutade gårdagen med mys framför tvn.. vi kollade flickan som lekte med elden.. helt ok.. nu är det bara att vänta på sista filmen.. så en massa mys och glass i stora lass.. bästa kvällen på länge.. lite tid att bara slappa har det varit brist på.. men nu tyckte vi att vi förtjänade det.. =)

Det blir ju full rulle idag igen.. ska bona golvet sista svängen i sovrummet idag.. sen är det bara att slänga in möbler där.. =)

Sitter ju å håller tummarna på att svärfar ska få komma hem snart.. annars måste ju det där fågelskrället fortsätta bo hos oss.. å hon kan lätt gå en på nerverna ibland med sitt "kvittrande" ( läs skrikande)..

Nå nu ska jag se till att bli lite piggare...
Läsa tidningarna å bli mer eller mindre upprörd.. hi hi

Tudels suckers..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!