uppdatering..

känns jävliggt jobbigt... men får väl ta å pleta ner lite iaf..

Åter på jobbet.. trött som en gnu sovit för mycke tror jag .. men skönt var det.. =)

Idag å sen 3 dagar till efter det ledigt.. nice.. skulle så fint förbi boris å homer igår men den planen gick i stöpet.. fast hade nog varit roligare att gosa med valpisar än att sitta å lyssna på fyllisars tugg.... för det är samma sak som ska berättas om å om å om å om å om å om ja mina öron blöder...

Innan alla hade fått i sig sin beskärda del av alkohol så var det himla trevligt.. men att sitta ensam nykter på fest det finns rioligare saker att förgylla livet med.. lr så har jag väl inte utvecklat min humor till det stadiet...

Men nästa gång stannar jag hemma istället om jag har jobb nästa dag.. för å umgås utan sprit.. det går ju inte...

otäckt att det fortfarande inte är ljust ute.. fast efter imorgon så går vi mot ljusare tider.. vill jag minnas.. dock är det ju ett gäng månader kvar av kyla å snö.. =)


 Ja ja.. nu ska jag fortsätta här..

Tudels suckers...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!