Underbara aftonbladet..

ha ha.. visst kan man bli glad ibland när man läser tidning oxå...
Näst intill skadeglad.. för detta är bland det roligaste jag läst på länge.. fnissar som en full fjortis..

klick å fniss

Så jävla bra.. han är klart min nya idol.... =)

Sitter ute på alfa å fryser.. så underbart jävla kallt ute.. men bara å vänja sig.. ska ju uthärda ca 5 månader till av vinter... ( det exotiska med att bo ovanför polcirkeln)

Å så är det bara 1 vecka kvar till jul.. jag hinner inte med.. kan man dra i nödbromsen???

Jo måste ju då oxå få tillägga att jag måste en sväng till IKEA igen.. jag borde få klippkort hos idioterna snart...

Nä det råd jag fick för många år sen stämmer... handla inte på ikea om du inte bor i samma stad som butiken... så jäkla rätt.. för dom är inte duktiga på att göra rätt.. finn 3 fel med ditt kök.. morr... men men har ju alltid nån å ta ut min ilska på.. =)


Å så ett litet inlägg som hänrör till mitt förra inlägg... står ju i tidningen idag att alla grannar till idioten som vanvårdat och misshandlat hunden i 10 år har vetat om det.. skäms på er förbannades människor.. jag önskar er en helt jävla värdelös jul å att ni får lida som den stackars hunden fått... å önska en ryggrad av tomten... annars kan ni lika gärna snubbla å dö... förbannades ynkryggar...
Ni är ju lika felkopplade i fyllepäronet som han...

Å aldrig mer kommer jag glo på en majbrasa var så jävla säker.. å hoppas fler gör som jag...


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!