Ställer in julen...

Jepp jag ställer in den här julen... skiter i allt vad jul heter.. för har noll julstämning.. kan ju bero på att jag fortfarande bort i en kartong och inte har en färdig lägenhet att pynta.. =)

Men det tar sig sa mordbrännaren.. nästa vecka borde allt vara så gott som klart.. så himla skönt..

Har ju hunnit vara ledig en hel helg.. så skönt.. var på julbord.. himla gott.. fast jag är ju en foodlover så..

Har blivit mörkhårig oxå.. totalt less på det blond.. så det var dags för en förändring...

Annars går den mesta lediga tiden till allt stökande med att få läggan klar. ska bli så kul när allt är på plats.. det enda som känns lite surt är att mitt vardagsrums bord kommer först vecka 1.. men den som väntar på nåt.


Nå det var en liten updatering.. nu ska jag fluffa bort till konfettie med familj å dricka kaffe...


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!