Snökaos...

Inte här iaf.. men om man läser tidningarna så är det kaos i södra sverige för dom har fått snö... det roliga är att det är samma visa varje år.. vet dom inte vad vinterdäck är???

Vi bor i sverige .. vi får snö.. varje vinter.. 5 öringen borde ha trillat ner nu... =)
å mer av den vita nederbörden har dom lovat.. lagomt till jul när alla ska ut på vägarna.. så antagligen så kommer det vara tok många olyckor. trist.. man ska köra förnuftigt.. så bråttom kan man väl ändå inte ha så man måste köra med livet som insats?!?

Är då trött som en gnu idag.. känns som om jag la huvet på kudden å sen så ringde klockan.. hängde inte riktigt med om jag fick nån sömn.. =) Fast det har ju gått några timmar mellan att jag gick å la mig tills klockan ringde.. så jag har ju uppenbarligen sovit.. bara inte fattat de.. =)

Nå sitter nere på beta nu.. sista dagen inna jul.. =) sen blir det lite andra missions imorgon å sen jullov.. weeiii..

Söta traktorfia kom med världens sötaste burk åt mig.. fylld med julgodis.. som hon gjort själv.. smaskens å sånt värmer hjärtat.. tack gulledu... =)

Måste fara å fixa dom sista julklapparna oxå.. å sen huvudbryt.. vad ska jag ge åt min pappa?? skitsvårt.. är helt idélös..
men hittar väl något till slut..

Har nu nedräkning tills jag kan åka upp till alfa å dricka kaffe i mängder.. lär behövas.. blir en lång dag idag.. att ska bäras upp i lägenheten å sen ska här börja packas upp.. huga.. men det är roligare att packa upp än att packa ner.. =)


Nä nu fortsätter jag med annat..

tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!