Snart nytt år...

å kanske detta år ger några gråa hår.. =)

Lr det blir nog lite svårt. finns för mycke färg för det...

Julhelgen bara rusade iväg.. julafton var myspys med min lilla familj.. =)

Sen så tog jag mig faktiskt ut på juldagen dona på i lägenheten tills klockan sa stopp.. då tog jag på mig partykläderna hoppa i mina ashäftiga nya pjucks och turbokörde lilla fidde till R & P ... hade en otoligt rolig kväll.. så nnu blir det inge mer utgång i år.. man ska sluta när man ligger på topp. =9
Vi hade ingen som helst stress till krogen  å det var himla skönt.. jag bara total avskyr folk som ska dit å hänga på låset.. så jävla kul är det inte på krogen..

Nå träffa en del gamla bekanta när vi väl kom dit.. det är väl det som gör juldagen lite roligare än andra dagar.. alla hemvändare.. =)


Resten av tiden har gått åt till att feja på i lägenheten.. men nu är det inte mycke kvar..små fix här å där.. men vi har ju ett dugligt hem.. å igår fixade underbara sambo in tvn i sovrummet.. för att försöka lätta lite på mina sömnproblem..har en ful ovana som heter somna till tvn.. =) Men inte ska ni tro att det funka igår.. nej då.. total recall från artonhundrakallt har aldrig varit så bra som igår.. så då är man åter på jobbet med ca 3 timmars sömn som back-up... nå idag sitter jag inne.. skönt.. har börjat känna mig lite krasslig efter ex antal timmar ute i minusgrader.. men det som inte dödar det härdar.. =)

Men nu är man tillbaka på månbasen har nästan saknat stället lite.. men har varit skönt med jullov tyvärr så är ju inte traktorfia här idag så man får kaffesällskap..


Men nu ska jag ta å dona på lite här...


Tudels & kissiez....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!