Nedräkning...

Sitter här med kaffekoppen i handen å försöker desperat att inte somna... är toktrött... sen att den är lugnt å stilla gör ju inte saken bättre..

men tigger borde sladda in på månbasen snart ... om hon inte avled av tårtkoma.. =)

Imorgon kvar.. då blir det ganska mycke som ska göras.. fixa med A & B... fara å handla med virro inför nyår.. å kolla om jag ska ta med skotern till stugan.. fast den kanske redan är där sen rökningen dagen före.. imorgon får jag dock vara lite soloqvist... men med tanke på att det är rökning av kött på agendan så gör det inget.. då kan jag dona på i lägenheten i lugn å ro.. =)

Känns lite bittert att alla möbler inte kommit ännu.. vardagsrumsbordet och vitrinskåpet kommer först efter nyår.. lite trist.. men inget man kan göra åt.. är det beställningsvaror så är det..

Nä måste nog fylla på kaffekoppen igen.. =)

det är fasiken inte kul å vara så här trött och seg..

fast när karamellen ringde lät hon inte heller allt för pigg... =) skönt att man inte är ensam..


Men nu ska jag ta å börja runda av det lilla jag har här...


Tudels and Kissiez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!