Dött värre...

Man blir ju nästan lite mörrädd när det är så här lugnt.. å så är det ju årets kortaste dag idag.. var det nån som hann med att se dagsljus???

Sitter å har nedräkning till att åka till beta.. då går tiden lite fortare iaf.. sen hem å dona på lite.. måste dock gå å lägga mig rätt tidigt.. fm imorgon .. så dåkliver man upp å väcker tuppen.. =) Sen är det ju mission väcka rusu oxå.. hon tenderar å morra på morgonkvisten.. men men skrämmer inte mig..=)

Satt för någon dag sen å diskutera julklappar.. ibland så börjar man fundera hur jävla pantad vissa är i skallen.. men men den personen tyckte nog hon var slug som satan.. det är nästan så att det blir skrattretande när man hör hur personen uppför sig .. snacka om att leva på en helt egen planet...

Men måste ju bara tillägga att igår så fick jag gosa med babysar.. lurviga goa såna.. träffa lilla homer och boris.. nonnes tosse så söta säger jag bara.. dock tyckte trassla att dom var lite läskiga i början.. sen försökte hon leka med dom.. då tyckte dom hon var läskig.. nå dom lär nog vänja sig vid varann..

Dom var då söta som socker.. Man blir lätt valpsjuk så att säga.. men det får vänta ett tag till. Inte riktigt tid med en valp just nu.. ♥


Försöker desperat att hitta julstämning men det går inte.. känns inte som om det är julafton om 3 dagar.. har liksom inte hunnit med.. december har bara sprungit fram.. men även om jag vill ställa in julen så går det tydligen inte enligt karamellen.. hon påstår att det finns andra som faktiskt firar jul å har hunnit med alla bestyr som kommer med helgen... vet inte riktigt om jag ska tro på henne..

Nå när jag blir diktator över värdlen kan jag ställa in julen precis när jag vill.. ha ha...


ja vad ska vi mer hitta på att skriva.. måste ut på stan imorgon å fixa dom sista julklapparna.. tänker så fint släpa med mig sambo... i år slipper han inte.. hi hi.


Å så är jag lite putt... skulle ju på julmiddag idag hos svämo... men det blev ju inget av det eftersom jag min ärtkork bytt skift.. nå får ju med en liten doggybag så det blir bra ändå...

Sen har jag ju mission gå ner i källaren å hitta grejer bland allt som jag har nedpackat sen några år tillbaka.. =)


Men nu ska jag ringa en vän


Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!