Blir lite mörkrädd..

Oki.. gnällde lite om kommentarer i förra inlägget.. men efter att ha läst lite andra bloggar så är jag nog lite glad över att man inte får så många kommentarer ändå..

För hur kul är det om man från helt främmande människor dagligen får nerskrivet att man är ful, fet trög osv??

Va fan.. om man känner att personkemin inte stämmer så behöver man väl inte ösa en massa skit å goja på den personen.. sunt förnuft borde väl kicka in nån gång.. Det finns folk jag tykcer är lika sluga som min badrumsmatta men inte är jag otrevlig för det.. jag väljer däremot att vistas så lite som möjligt runt den människa om vi skulle råka hamna på samma ställe så kan ni lita på att jag drar så fort så fartränderna inte hänger med.. men dum är jag sällan  ( visst finns det gånger när jag inte heller är så slug å talar innan jag tänker) men bättre att gå undan.. det är ju inte deras fel att dom är ärtkorkar lr?? =)

Men blir situationen sån att man inte kan dra sig undan så är det ju alltid bättre att hålla med patienten  tycker jag ... =)

Nå nog om det.. man ska inte vara dum bara för att hävda sig själv..
Alla är vi ju olika och ska accepteras på sitt sätt.. ( inte då idioter som utför kriminella grejer typ pedofiler å sånt.. men jag tror ni vet vad jag menar.. )


Kan ju då snabbt byta ämne å så.. har lite svårt å hänga med i svängarna med detta väder.. för det är ju inte som det brukar..

Måndag förra veckan höll jag på att förfrysa när jag skulle till jobbet.. endast -32 grader.. huga..

men denna vecka är det plusgrader ?!?   Igår fick jag upp hoppet lite på morgonen här på månbasen.. vid 06 så snöade det.. dalade nere massor med lovvikavantar.. så himla mysigt.. men tyvärr försvann det lika snabbt och plusgraderna smög på .. =)

Känns som lite galet när det är plusgrader i december.. iaf när man bor 10 mil norr om polcirkeln..

Å kom på igår att helskotta det är ju typ jul om 2 veckor.. hallå .. vart tog tiden vägen ?? Jag har inte tid att fira jul ännu. så antingen ställer vi in den eller så skjuter vi upp den..


Nä nu ger jag upp det här..

Tudels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!