Blir förbannad...

å ändå så illa berörd att jag gråter...

läs kuriren från igår.. en underbar schäfer har fått somna in efter att den var så gräsligt vanvårdad... det är fördjävligt.. idioten som haft hunden har tydligen en ny schäfer valp nu.. men om jag ser idioten ens i närheten av ett djur så kommer jag ta det ifrån honom.. plus att jag kommer att spraka idioten så han oxå får lida ett tag.. om du är intresserad av vem det är så hör av dig till mig.. sånt här ska spridas fort som satan.. han är anmält av flera till länstyrelsen.. å ju fler som ringer ännu bättre.. skottpengar på såna här idioter tycker jag.. hur fan kan man behandla ett djur så illa... varför??? det är ju du som väljer att ta in den i din familj.. ursch.. jag blir så upprörd och förbannad när jag tänkter på det..

Nu är det dag att ta fram namnlistor för vi behöver djurpolis i sverige.. Måste ju ta ut min ilska på nåt sätt...


fy fan det är allt jag kan säga..
Ida Tallhed » 2009-12-16 | 09:26:55
URL: http://idatallhed.blogg.se/

jag hörde de om en ny schäfervalp.. fyfan! jag är född och uppvuxen halva mitt liv i gällivare faktiskt, ska ringa nå släktingar sen och fråga vem snubben är så man vet.

Rebban » 2009-12-16 | 13:05:58

FY FAN! det finns inga ord för att beskriva en sådan händelse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!