3 dagar kvar...

Jepp snart är det lite jullov som gäller.. =)

Ska bli skönt å få vara ledig i några dagar.. å plus att sambo oxå är det.. kan inte bli bättre..

Dona på i läggan igår hade lilleskutt som sällskap.. så kul... hon hjälpte till å skruva å klösa trots lite nagelbrist.. hi hi...

Idag är det em på månbasen som gäller.. å kännns som halva månbasen redan gått på jullov ... otäckte lugnt..

Hann förbi karamellen idag innan jobbet å tog mig en kaffekopp.. snabba sociala vistelser här.. men bättre det än inga alls..

Så ikväll blir det mer pyssel i lägenheten.. tror vi faktiskt är så gott som klar till julafton.. inte illa... kanske inte fått upp allt på väggarna direkt.. men sånt ska man inte ha bråttom med.. blir bara fel då...

Lilla "frukosttvn" (60 tum) var rätt så jävla stor.. oooppss.. nå ingen risk att man inte ser tvn. hi hi..å idag kommer nog soffan oxå.. spännande..

Jag väntar med spänning på när jag ska kliva in i duschen första gången å lära mig hur fanstyget fungerar.. men självklart kommer jag inviga med massage, ångbastu  fotmassage å så tor jag att jag avslutar med tropiskt regn... kommer bli så kul å testa allt.. =)

Men nu ska jag invänta traktorfia så vi kan dricka lite kaffe...

Ha ha om 2 dagar är tigger äldre än mig...

Tudels



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!