2 dagar kvar..

sen var 2009 avklarat.. har hunnit hända en hel del detta år.. knappt man minns allt.. men mitt nyårs löfte till mig själv är att bättra på den sociala fronten.. man har vänner som bor ett stenkast ifrån en å ändå tar man sig inte för att hälsa på.. det är dumt.. men sen är det ju så att jobb å liv ibland kommer i mellan.. me det ska ändå bli bättring på den fronten..

Var å käka igår med pappsen #2 det var jätte trevligt och maten var tokgod.. tyvärr så blev det ju som vanligt sen så sömnen är ju inte den bästa.. kom fram till att från söndag natt tills idag så har jag fått ihop hela 8,5 timmar sömn.. det ni... inte konstigt att det känns som allt går i sirap. =)

får försöka vila en stund idag efter jobbet.. eller dricka 1 liter kaffe.. karamellen jobbar ju på råtthålet så då finns det gott kaffe iaf. =)

Få se sen vad kvällen bjuder på.. kanske lite trevligt tjejsällskap å en öl hade varit riktigt roligt.. å nu när vissa marodörer  är lediga så kan man passa på att göra dom fin igen.. ( karamellen om du känner dig träffad så är det bra!!! ) ♥

sen blir det av till stugan på nyår.. denver, dean, homer, boris å deras matte å husse kommer ut för lite nyårs firande.. kanske även milo =)

Ska bli skönt å få komma dit så man får slappna av lite å slippa tänka på allt fixande som är kvar i lägenheten.. jag vill ha dom sista möblerna nu!!!!


Fast passar väl rätt bra att dom kommer när jag är ledig iställe så hinner jag fixa på i lugn å ro..

Sitter nu ute på månbasen å det känns nästan tungt å jobbigt att fixa lite java.. så trött är jag.. men måste göra en uppryckning snart.. annars somnar jag väl hit.. =)


Nå vi såjnes...

Tudels & kissiez...♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!