Working girl ab..

jepp.. här ska jobbas som aldrig förr.. inte går det att bara jobba 8 timmar på ett dygn.. nejdå då kan man klassas som en svensson.. går inte.. =)

Så som en lite h**a så ska jag upp å gästspela lite på råtthålet.. fast det blir ju med karamellen som arbetskamrat så då flyter det på =)

Lider då av stora sömnproblem eller nåt.. kan inte somna före kl 00 och vaknar före kl 04:15.. tydligen så har jag väl ett lager av sömn i min kropp.. =)


Gräsänka har jag oxå blivit.. fast bara i några dagar.. så då kan man passa på att jobba lite extra.. trasslis är ju hos *faffa* och blir bortskämd.

gick inge bra med mitt sociala liv igår.. städade å donade iställe och var över till pappsen på middag super gott som vanligt..


nej nu ska vi dricka mer java...


Löv u suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!